čtvrtek 21. listopadu 2019

Když zmizí klubko

Znáte to, jak člověk něco potřebuje odložit a dumá, kam by to tak dal, aby to pak zaručeně našel?

Tak přesně takhle jsem někam uložila fialové klubíčko na šátek Bojagi, který mám rozdělaný pro jednu kamarádku. Na chvíli jsem ho odložila, když jsem si chtěla vyzkoušet šátek rybím stehem, a najednou bylo fuč. Prohledala jsem skoro všechno (tedy všechno kromě místa, kde se nachází). A když jsem takhle naposledy, asi včera nebo kdy, strávila další volný večer, rozhodla jsem se se smutným povzdechnutím pro jeden zoufalý krok, který mi přinesl spoustu úlevy. 

Došla jsem dnes koupit nové fialové klubko!

Jaká to slast, když se některý z problémů dá takhle snadno vyřešit. Ano, jsou to peníze utracené navíc, ale ze zbytku můžu třeba udělat ponožky, nebo zvětšit šátek podle přání budoucí majitelky. Jsem zvědavá, kde ho nakonec najdu. Tedy pokud. Podle Murphyho zákonů jsem ho už měla objevit.

Žádné komentáře:

Okomentovat