sobota 2. února 2019

Windschief # 3

Večer jsem si pustila Superpoldu s Terence Hillem. Byla to sranda jako kdysi. Divné, že si stejně nepamatuju všechny ty části, když už jsem to viděla tolikrát. Až večer při filmu mi došlo, co dělám na Windschiefu # 3 špatně. 

Pustila jsem se již do zužování a pořád mi to nějak nevycházelo, vypadalo to tak nesouměrně. Říkala jsem si, že jsem třeba oka špatně rozpočítala na čtvrtiny, a tak jsem přepočítávala a párala a pak... Najednou mě napadlo ujistit se, že jsem nahodila správný počet ok. 

A ne. Nahodila jsem jich o dvacet více. A zrovna je pletu tím vroubkovaným (jedno oko obrace a druhé hladce za zadní nit). Málem mě kleplo. Co teď s tím? Velikost, tedy šířka je snad dobrá – zkoušela jsem to – větší spotřeba mě netrápí, ale jak teď ubírat, aby to vypadalo dobře?

Improvizovat, nebo to celé vypárat?

Žádné komentáře:

Okomentovat