středa 23. ledna 2019

10 top návodů, které mě lákají

Chtěla jsem sepsat deset návodů, které mě lákají ze všeho nejvíc. Že bych si je třeba ve své frontě na Ravelry, která aktuálně (6. dubna 2019) čítá 818 projektů dala na začátek a nahodila je třeba ještě letos. Ale nějak se to zvrtlo. Ale i 20 je dobré číslo vzhledem k tomu, že na Ravelry je krásné skoro všechno.
  1. Oakenshield shawl by Hana Paimen (návod placený, už mám návod i přízi)
  2. Comfort Fade Cardi by Andrea Mowry (návod placený, už mám návod i přízi)
  3. Stripe Study Shawl by Veera Välimäki (návod placený, už mám návod i přízi)
  4. Joe Batt's Arm by Jennifer Beale (návod placený, už mám návod)
  5. Old Romance nebo Japan sleves by Joji Locatelli (návod placený)(hodně podobně vypadá Rambling Rose Sweater od Asita Krebs)
  6. almond tee (2) by alfa knits (návod placený)
  7. Pride and Prejudice Cardigan by Christelle Nihoul (návod placený)
  8. Geology Shawl by verybusymonkey (návod placený)
  9. Holyrood by Justyna Lorkowska (návod placený)
  10. Nether Garments - Adult (September) by Elizabeth Zimmermann (návod není dostupný, nutno improvizovat, nebo se nechat inspirovat již upletenými projekty na Ravelry, je jich tam 448)
  11. 195-3 Fading Circles by DROPS design (zdarma návod DROPS, zatím není v češtině, několik klubek již mám)
  12. Familiar by Justyna Lorkowska (návod placený, už mám návod i přízi)
  13. Charlotte’s Dream Pattern (návod zdarma ale pouze v angličtině, ale videa jsou tak dobrá, že se to dá zvládnout i bez ní, myslím, už mám přízi)
  14. Moose Sweater by Lone Kjeldsen (návod placený, svetr hodně ujetý!)
  15. Lindisfarne by Lucy Hague (návod placený, už mám návod)
  16. Star Sand Hat by Katie Clary (háčkovaná čepice, návod zdarma)
  17. Charlotte's Dream Blanket by Dedri Uys... jé, tolik si ji přeji háčkovat, že jsem sem tu deku dala podruhé!
  18. Yolochki Christmas Trees by Larisa Valeeva (nádherný šátek, návod zdarma)
  19. No Lo Sé by Reny S – z nové Mariny by mohlo být pěkné, ňuchňací, nebo vroubek mohérem a jinou barvou ty sloupečky (nádherný šátek, návod zdarma)
  20. Japanese Garden Shawl by Jana Huck (návod placený, už mám návod)
  21. Baby Blanket Snowflakes / Vognteppet Snøfnugg by Pinneguri (návod placený)

Žádné komentáře:

Okomentovat