úterý 11. září 2018

Arlene's World of Lace: Walk On The Moon 1

Materiál
Kdysi jsem tenhle šátek viděla upletený u Helči z Vlněných sester na Ravelry. Už tenkrát jsem si ho zatoužila uplést, a taky ho mít.

Na Ravelry je rozpleteno nebo již hotovo 824 těchto šátků. Na vzorek je doporučeno 27 ok na 36 řad a tři barvy příze. Z první (A) byste měli potřebovat 212 m, z druhé (B) 423 m a z poslední (C) 318 m. S barvami to vypadá následovně – začínáte plést přízí A, která se pak postupně začne střídat s přízí B, tou pak pokračujete dál a stejné vzory se vystřídají barvou C. Proto je největší spotřeba příze B.

Polotovar
Návod jsem koupila pro kamaráda, který mi přislíbil tento šátek uplést a chtěl „něco jednoduchého“. Bude to ostatně jeho první projekt.

A protože jsem si chtěla být jistá, že mu vždy dobře poradím co a jak se plete, pustila jsem se do něj nakonec taky, z úplně jiných barev. Teď je otázka, kdo z nás ho bude mít hezčí. Ale to asi nepůjde posoudit. Budou dost odlišné.



Žádné komentáře:

Okomentovat