středa 30. května 2018

Květen plný kreslení

Na základě kurzu malování jsem se rozhodla, že se každý den v květnu pokusím namalovat alespoň jeden malý obrázek. Předsevzetí vzalo ovšem rychle za své. I když asi 7 či 8 dní jsem to „vydržela“. Ve skutečnosti to nebylo žádné vydržování, protože mě to opravdu bavilo, ale pak se to nějak začalo kazit – chtěla jsem víc plést, byla jsem unavená po sportu, no a kreslení šlo do kytek.

Přesto vám mohu ukázat alespoň pár obrázků. A jak řekl jeden moudrý člověk. I když jsem nesplnila předsevzetí, což já perfekcionista považuji za selhání, pořád jsem nakreslila za tento měsíc o 7 obrázků víc než on, který by také rád kreslil. 

Z čehož vyplývá, jak stálo v knize P.S. Miluji tě, „Miř na Měsíc, když jej mineš, skončíš mezi hvězdami.“ A já bych ještě dodala, že i toho je třeba si vážit jako úspěchu. Ostatně Japonci si přesně takhle stanovují svoje cíle. Nerealisticky a snaží se k nim přiblížit.

Žádné komentáře:

Okomentovat