pondělí 10. listopadu 2014

Mravenec č. 1

Jak jsem vám slibovala tady jsou fotky obháčkovaného mravence. To bylo tak. Jedna známá dostala na mravence šálu jako zkušební pokus od někoho, koho jsem učila plést. A přišla s tím, že by se jí líbilo, kdyby měl na zimu čepičku. Moc to nespecifikovala a vzhledem k tykadlům jsem usoudila, že mu na ně návlek dělat nebudu, protože by to bylo náročné oblékání a každý by se na to brzy vykašlal. Tzn. zbytečná práce. Dostal jarmulku a teď mu doma říkají Žid. Chudák.

Ale prý by to chtělo ještě kabátek a botičky a rukavičky. Nevím, do čeho jsem se pustila dřív, ale přes počáteční nadávání na sakramentskou práci, jsem zjistila, že jde obháčkovat docela dobře a ani to obouvání nebyla zase taková tragédie. Poněkud náročnější byl kabátek, u něhož bylo třeba hodně rychle přidávat ve spodní části. Už aspoň vím, jak to kámoška myslí, když o sobě hanlivě říká, že má ZADEK JAKO MRAVENEC. A můžu říct, že nemá, to by se v rozměrech člověka snad ani nevešla do dveří. 
 
A pro ty zvědavé celý komplet jsem dělala víceméně celý den. Samozřejmě nejvíc práce dalo dumání co a jak kde udělám. Ale můžu říct, že už ho spousta lidí chválila.



Žádné komentáře:

Okomentovat