pondělí 17. února 2014

Svíčková(ní)

Občas dělám svíčky. Vyjde to asi tak jednou ročně a vždycky je to s Kamilem. Důvod je prostý – má spoustu materiálu – formy, vosky, barvy, vůně a taky nápadů. Letošní tvoření nás čeká kolem Velikonoc. Teda snad. Doufám, že budu moct a on taky. Jinak se na to už těším, protože úlovků jsem si už dvakrát přivezla spoustu a jeden lepší než druhý. Občas zkouším i nějakou novinku. Třeba duhovou svíčku. Minimálně se mi hodila k tomu, že jsem pak ve vědomostní soutěži Česko bez obtíží věděla, jaké jsou barvy duhy a jak jdou za sebou. Tenkrát jsem si to musela najít na internetu a bylo štěstí, že jsem měla na čem. A tady je na ukázku jeden z mých předloňských výtvorů.

No, zrovna tenhle hořel dost mizerně – asi příliš tenký knot, takže se pěkně prohořel středem. Díra byla asi o velikosti čajové svíčky. Letos se tedy vykašlu na všechny kulaté potvory, i když mají lepší energii dle feng-shui, a zůstanu asi u krychliček. Nebo bych mohla dělat válce či jehlany…

Žádné komentáře:

Okomentovat