pondělí 7. října 2024

Andrea Gomoll: Soulscape of Light and Shadow (1)

Tak jo, je čas pustit se do psaní. Nebo do malování? Nebo do psaní o malování. ;-)

Pokud jste pozorně sledovali moje články o ochutnávce A Year of Light taster week 2024 od Tamary Laporte, víte, že jsem v minulém měsíci dost malovala a ne jen kvůli tomu neměla vůbec čas na psaní. Ráda bych Vám to vynahradila a postupně se věnovala všem obrázkům, které jsem v rámci této ochutnávky namalovala. A že jich bylo!

Jedním z těch obrázků, co mě zaujaly, byl západ slunce od Andrey Gomoll. Tak jako většina ostatních umělců (třeba i Tamara) maluje ve vrstvách. Začíná od nejsvětlejších barev a postupně přidává další a další.

Předpřipravené pozadí
Tady mám pro ukázku, jak odlišně vypadá ten samý obrázek v jiném světle nebo z jiného úhlu. A pak věřte fotografiím!

Najednou úplně jiné barvy a přitom je to stejný obrázek

Po přidání druhé vrstvy, dostává obrázek trochu jiný rozměr. Než řeknete, že ho mám vzhůru nohama, doplním, že v tom fialovém nebi má být couvající měsíc.

Ještě  bych ráda doplnila, že tentokrát se pokouším kolem obrázku nechat pár centimetrů jako rámeček. Někteří autoři to tak dělají.

Žádné komentáře:

Okomentovat