pátek 10. května 2024

Susanne Kitzmann: Rainbow Socks (1)

Jako dubnové ponožky jsem v klubu Anonymních ponožkoholiků na Ravelry nahodila tyhle duhové (Rainbow Socks) od Susanne Kitzmann. Návod pochází z října 2007, takže nejsou právě nejnovější, ale přesto si je můžete uplést díky archivaci návodu zde. Nejprve mi připadal vzor poněkud složitý a trochu jsem se ztrácela ve zpracování zkrácených řad, ale pak jsem se lehce rozjela a po dvou opakováních vzoru už jsem přesně věděla, kde jsem, a krásně se mi pletou i v autobuse, když si s někým povídám.

Použila jsem přízi Zwerger Garn Opal Hundertwasser 4-ply, konkrétně odstín Der Blaue Monde, protože právě pracuji na své Hundertwasseří kolekci.

Nahozené Rainbow Sock

Díky zkráceným řadám vznikají v přední části takové trojúhelníčky (uvidíte v příštím pokračování článku). Osobně bych ale doporučila přízi s krátkými přechody barev, aby duha lépe vynikla. Tohle klubíčko s dlouhými přechody není právě ideální. Zajímavý byl přístup, kdy někdo použil jednu barvu pro pravý oblouček a jinou pro levý. To se mi také líbilo. Na Ravelry je v tuto chvíli uvedených 950 ponožek podle tohoto návodu.

Jestli se ptáte na téma dubnových ponožek (= musí být dokončeny do konce května), tak je to manipulace se samovzorovací přízí. Jak ideální, že?

Žádné komentáře:

Okomentovat