pondělí 9. března 2020

Svetřík Flax Light

Merci vidíte vpravo dole
Na Ravelry je nahozeno 7933 svetrů Flax Light od Tin Can Knits. Už nějakou dobu jsem po něm pokukovala, i když mě odrazovalo to, jak jednoduše vypadá. S tím se snad ani nestojí za to plést. Na druhou stranu bych si chtěla vyzkoušet ten jejich návod, pěkně krok za krokem, ne si ho jenom přečíst. 

A tak mě napadlo, že upletu svetřík pro miminko. Nejspíš pro některou z mých těhotných kolegyň jako dárek. Uvidíme. Ještě pomýšlím na BSJ, ale o tom zase někdy příště. Alexa a Emily z Tin Can Knits nabízí dvanáctidílnou kolekci vzorů zdarma: The Simple Collection. Všechny jsou popsány velice detailně, s obrázky či videy. Začátečníkům je asi lze jen doporučit. Mám dokonce jednu známou, která si podle nich upletla svůj první svetr. Jestli se nepletu, tak právě tím svetrem celkově začínala. 

Jedním z členů kolekce je i svetr Flax Light. Je to varianta svetru Flax z tenčího materiálu. Nahodila jsem ho v sobotu 6. března z modré příze Merci (603, odstín Maomao) od firmy Filcolana z mého oblíbeného obchůdku Yarn Queen Prague. Možná ji zkombinuji s nějakou světlou, třeba odstínem Duckling (smetanová). 

Žádné komentáře:

Okomentovat