pondělí 5. března 2018

Zpráva z ponožkového únoru

Ponožky #12 Blueberry Hill
Za minulý týden se musím omluvit, protože jsem slibovala ponožky se strašidelným názvem Nurkakunnansukat (dvoubarevné vyplétané kostičky) a vůbec jsem se k nim nedostala. Dokonce jsem nahodila úplně jiné ponožky a upletla je skoro celé. Poprvé se mi za jediný týden podařilo dokončit skoro celý pár. Důvodem bylo, že jsem chtěla udělat mamince pořádné ponožky do pohorek. Vzala jsem dvojitě přízi nakoupenou v Normě a použila návod Blueberry Hill z DROPSu. Na bambusových ponožkových čtyřkách to přibývalo parádně a skutečně mě to bavilo. Nebýt toho, že jsem se o víkendu beznadějně začetla do Moriartyho (a to jsem si ho jenom chtěla vzít do vlaku pro případ, že bych byla unavená z pletení), byly by ponožky jistojistě hotové. Ale i tak to byl super víkend. A k Nurkakunnansukatu se prostě dostanu jindy. Ponožky jsem pletla, takže ponožkový únor byl splněn a mohu o něm podat zprávu.

Rozpletla jsem patero ponožek a zjistila, že při běžném „provozu“ opravdu neodkážu uplést dvě ponožky za jediný týden. Snad jen ty poslední se k tomu nejvíc blížily. Začala jsem s puntíkatými ponožkami Dither, které mi při zpětném pohledu připadají nejhezčí. Spirálové ponožky mě pěkně potrápily hvězdicovou špičkou, kterou jsem se učila podle videa a několikrát si ho musela zastavit a pustit znovu. Trochu mě zklamalo, jak vypadají nandané na noze, svinuté jsou hezčí. U dalších ponožek jsem použila prolamovaný vzor a moc se mi líbí svou jednoduchostí a efektem, který dělá. Fibonacciho ponožky byly celkem pohodové, ale moc jsem toho na nich nenapletla.

Žádné komentáře:

Okomentovat