pátek 7. srpna 2015

Začátky krosienkování

Konečně – už dlouho jsem si to slibovala – jsem si nachystala osnovu na krosienkovaný váček podle Sylvy Antony Čekalové a začala na něm dělat. Nejprve jsem to nějak zmotala, po rozmotání to vypadalo snad ještě hůř, než kdybych to byla bývala nechala, ale zkusila jsem to znovu… pořád je to trochu chaotické, ačkoliv návod je skvělý a dobře mu rozumím. Možná i proto, že jsem si to zkoušela přímo pod dohledem.

Už mám prostinou, to je způsob popsaný zde, upletené dva obdélníky, jeden bude asi taky váček a ten druhý vrchní díl oblečení pro plyšového mravence pro známou. Jenom zatím nevím, jak se to končí a sundává z rámu. Ale to mi autorka blogu jistě na své další stránce prozradí.  Návod je moc pěkný, díky fotografiím názorný a já vřele doporučuji tuto netradiční techniku vyzkoušet.

A abych autorku ještě více pochválila, dovolím si citovat:  „Veškeré výrobky, které zhotovíte s pomocí mých online návodů nebo kurzů jsou zcela vaším vlastnictvím a mohou být jakkoli vystavovány nebo prodávány.“ To se hned tak nevidí! Moc se mi ten přístup líbí a oceňuji jej.

Stránky jsou zapamatovatelné: http://www.krosienky-sprang.cz/.

Žádné komentáře:

Okomentovat