pondělí 23. března 2015

Korálky s uzlíky

Když jsem byla v Brně na Rukodělkách v  Lysce na Oblé v Novém Lískovci, navlékla jsem si modré fimo korálky na šňůrku a udělala mezi nimi uzlíky, protože na nic víc se zrovna nezmohla. Kreativně jsem byla zcela vyčerpaná. 

Zřejmě i jinak, protože jsem uzlíky udělala blbě a korálky nejsou rovnoměrně rozmístěné, jak jsem plánovala. No jo, trochu mi nedošlo, že se sklouznou vlivem gravitace k sobě. Ach jo. Tak mě čeká príma rozuzlování a znovu to udělám zítra.
Všechny tři šňůrky... dvě jsou modré, jedna černá. A myslím, že to vypadá parádně. Super je i to magnetické zapínání, které je sice trochu dražší, ale jednak zabrání tomu, aby se mi korále přetrhly, když se někde o něco zachytnu, a jednak mě chrání před uškrcením ve stejném případě.

Žádné komentáře:

Okomentovat