středa 8. října 2014

Žlutě naladěná

Kabelka od Veber
V soutěži u Veber na blogu jsem v zimě vyhrála tuhle báječnou žlutou kabelku. Už se těším, až ji teď na podzim vytáhnu – bude krásně ladit s čestavě spadaným listím. Zato žluto-hnědý šátek si na svou premiéru ještě chvilku počká. Opět je pletený podle vzoru Calais Shawl přeloženého paní Andělovou. A tentokrát je i příze od ní. Nechtělo se mi ji přemotávat na klubíčko, a tak jsem ji nechala takhle smotanou, a když si ji hodím na kolena, plete se mi z ní pěkně i tak. Když zrovna nepletu, přehodím si ji přes ramínko, pověsím do skříně a je uklizeno. 

Tuhle textilní kytičku jsem si vyrobila s pomocí paní Lenky Slovákové (Lenice) na výtvarném večeru v Havlíčkově Brodě. Je to úplně jednoduché. Stačí vám kus látky, která se vám líbí... může být třeba ze sukně, která už není nositelná, nebo trička atp. Např. podle hrnečku si vystříhnete šest koleček. Vezmete si jedno kolečko, přehnete ho na polovinu a po tom obloučku ho prošijete předním stehem – tak rozumně daleko od sebe. Stáhnete k sobě a máte první lísteček. Klidně na stejnou niť můžete navléknout i zbylé „lístečky“. A pak už jen doprostřed všijete knoflík a dozadu spínací špendlík nebo třeba gumičku či skřipec do vlasů a parádní ozdoba je na světě.
Žluto-hnědý šátek Calais Shawl


Žádné komentáře:

Okomentovat