pondělí 22. září 2014

Velký oranžový šátek

Nejméně od patnácti let jsem šátkofil! Miluji šátky a šály všech barev a provedení. Samozřejmě nejlépe textilní a hebké! A taky romantické. 

Už jsem si jich dost vyrobila, ovšem jen batikováním hedvábí, a tak bylo na čase nějaký si uplést. Využila jsem návod zdarma, který jsem našla u na webu u jedné své známé z Prahy z krajkářských trhů – Zuzany Andělové. 

Šátek se jmenuje Calais Shawl a návod vytvořila paní Judy Marples a zmiňovaná Pražanda jej přeložila a doplnila vysvětlivkami, takže jej pochopí snad každý, i když zpočátku můžete s návodem trochu bojovat. Jak vidíte, tohle je můj první a hned se mi povedl. Natolik jsem se do něj zakoukala, že jsem druhý – tentokrát bílý – upletla jako výhru ve své letní soutěži 2014. A pak jsem si hned začala třetí – žlutohnědý, tentokrát z příze přímo od paní Andělové.

Jenom to natužování a vypínání těch kouzelných hrbolků mě otravovalo. A navíc zrovna začalo pršet, tak mi to ani nechtělo uschnout. 

Ale je parádní a obrovskej. Hotovej pléd. – Ten mám taky někdy v plánu.

Žádné komentáře:

Okomentovat