neděle 12. června 2016

Reyna

V článku ZaKALíme? jsem vám psala o svém nejnovějším projektu. O Reyně. Svém prvním KALu (co to je, jsem rovněž vysvětlovala v onom čláku). Reyna pochází od návrhářky Noory Laivoly. Pletla jsem ji z ubíčka Crazy Zauberball 2170 Blasser Schimmer podle návodu zde. Myslela jsem si, že vám sem třeba průběžně dám fotky, jak mi to jde. Ale nějak jsem nestíhala a nakonec vám ho sem mohu dát až celý. ;-) 

Jelikož jsem pletla na trojkách z klubka, které má návin cca 420 m na sto gramů, vyšel mi šátek relativně malý oproti tomu, na jaké jsem zvyklá, ale nevadí, nosím ho celkem ráda, i když jsem se zpočátku musela s barevnou kombinací trochu sžívat.

Příze je od firmy Schoppel Wolle (mají krásné logo s kočkou ;-)) a tvoří ji ze 75% vlna a 25% polyamid, tloušťky 4 ply (fingering). Doporučená tloušťka jehlic je 2–3, Vlněné sestry doporučují 3,5–4. Na ponožky by vám mělo stačit sto gramů. Na tenhle šátek taky. :-)
 
Šátek  je jednoduchý, kouzelně snadný a krásný, takže doporučuji vyzkoušet i začátečnicím. Můžete kombinovat různé zbytky klubíček, nebo využít nějaké šílenější barvy, protože v tomto jednoduchém vzoru krásně vynikne.

P. S.1: Je upleten relativně rychle.

P. S.2: Do Reyny se pustila také Zdenka ze Starkoče. Můžete se na něj podívat zde na jejím blogu Z malé chaloupky... Další krásnou Reynu najdete zde na blogu Veroniky. Líbí se mi nápad s využitím různých barev pro plné plochy pletené vroubkem. 


Žádné komentáře:

Okomentovat