neděle 17. prosince 2017

Modrý šátek

Modrý šátek 
Tento šátek pletený vroubkem jednou za čtyři řady vychází z některého z návodů od DROPS, ale bohužel si nemohu vzpomenout z jakého. Také patří k mým již roky rozdělaným projektům. 

A to hned ze dvou důvodů. Zaprvé mi došlo klubko... ano, přiznávám, amatérská chyba (Kotrmelíně by se to nestalo!). Omlouvá mě to, že jsem byla ještě celkem nezkušená, takže jsem nevěděla, jaká je na co spotřeba, a pravděpodobně jsem si klubko koupila „jen tak“, protože se mi líbilo, neznaje na co bude využito. Následně mi nebylo jasné, nebo spíš jsem se zdráhala, co napojit a jak plést dál. Obvykle se navazuje stejným typem klubka. Což o to, v obchůdku se mi jich líbilo více, ale ta fialová k tomu nějak moc nešla.
Modrý šátek detail


A druhým důvodem je, že teď už mám spoustu jiných krásných šátků, i když zdálky a po čase jen tenhle taky okouzlující, zejména ty proměny barev. Ale pořád je akrylový a nevypadá to, že by nějak extra hřál. 

Nějaký tip, co s ním dál?


Žádné komentáře:

Okomentovat