úterý 2. dubna 2019

Je to Rebel!

Klasická a všeobecně známá hláška z pohádky S čerty nejsou žerty. Kaprál: „Je to rebel! Při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho zesměšnil.”

St 28. listopadu 2018
Koupila jsem si dva návody na pletení (jako bych jich měla málo!): brioche šátek Rebel (už ten název!) od Lesley Anne Robinson, měla na něj slevu v rámci Gift-A-Long 2018 a svetr Vintersol od Jennifer Steingass, který mi už dříve díky dobrému střihu holky doporučovaly. 

Gift-A-Long 2018 je akce, kdy máte slevu na různé návody, podle kterých byste měli něco uplést jako dárek. Bohužel na to bylo – pro mě – trochu málo času: do konce prosince. 

Po 22. dubna 2019
Při poslechu audioknihy, což mě začalo bavit, když jsem byla nemocná, jsem pletla Rebela 1 a zřejmě jsem někde, včera nebo dnes udělala chybu, protože ten spodek vypadá jinak než na obrázku. Rozhodla jsem se to neřešit, ty pramínky modré v černé vypadají krásně, ať už se sbíhají jakkoliv a párat to a hledat chybu stejně nijak rozumně nejde. U toho druhého si na to musím dát pozor a pečlivěji si hlídat, kterou řadu zrovna pletu. Myslím, že to vzniklo tak, že jsem nějakou řadu zapomněla uplést. Respektive se posunula o celou jednu sekci dál. Každopádně vypadá moc krásně a co teprve až se vypere a vypne!

Žádné komentáře:

Okomentovat