úterý 18. prosince 2018

Vánoční KAL s Upletusi

Radka vymyslela, že bychom mohli na Štědrý den nahodit nějaký nový projekt, samozřejmě z přízí Upletusi. To není vůbec žádný problém. Mám jich v plánu do blízké budoucnosti hned několik. Začněme třeba Stephenovým Texture time, o němž jsem psala tady. Na ten už mám koupené klubíky, stačí přemotat. Doplnila jsem i mohér, který sice není od Radky, ale to by jí myslím nevadilo, tvoří totiž jen pětinu šátku. Druhou variantou je svetřík Vintersol od Jennifer Steingass, na ten by se daly použít nějaké hezké Loch Lomondy, kterých jsem si pár pořídila na krajkářských trzích.

Pak ještě pošilhávám po svetříku Whippet od ANKESTRiCK (na Ravelry má 1080 projektů), který se předtím s Upletusi taky pletl jako KAL (resp. cokoliv od této autorky, psala jsem o tom v článku Soubrette pokračování), ale k tomu jsem se nechtěla připojit, protože nechci plést to, co všichni, ale tenhle svetřík vypadá opravdu dobře. A navíc mám takovou krásně zelenou Marinu. Mmm, na co jiného by se tak dala použít. Přece z ní zase neudělám šátek? Nebo jo, nějaký s lístečkama? Našla jsem šátek, který má podobný vzor jako Whippet: Lieselotte Shawl od Beatrice Perron Dahlen. To by bylo skvělé mít tuhle dvojkombinaci ze stejné příze. Nebo z něčeho, co k sobě ladí? Někde jsem slyšela, že Marina, jakožto jednonitka není úplně vhodná na lícový žerzej, že se to pak kroutí, ale sama mám šátek Sunny Roses (s překvapením jsem zjistila, že jsem o něm ještě nepsala) a myslím, že to je v pohodě.

A ještě přemýšlím o svetříku Paulie od Isabell Kraemer, který by taky mohl z Loch Lomondů vypadat božsky. Každopádně to bude stejně těžká volba jako vloni na Novoroční KAL. Zvlášť když k tomu ještě mám spoustu dalších rozdělaných projektů. Ještě že Radka dává rozumné deadline, do kdy by to mělo být hotovo.

Vlastně jsem ještě na jeden svetřík zapomněla. Hlava děravá. Zrovna ten, co vypadá nejnadějněji, protože už na něj koukám takovou dobu a návod už mám koupený tak dlouho… Ano, Familiar od Justyny Lorkowské. Vybrala jsem si na něj Manos Del Uruguay Fino Yarn, takovou zajímavě hnědou v odstínu (410 Pocketwatch), který v překladu znamená kapesní hodinky. Nejkrásnější bude na podzim, protože vypadá trochu jako zlatavě se lesknoucí spadané listí.

Žádné komentáře:

Okomentovat