sobota 15. prosince 2018

Rukavičky na SWAP

Stav k 4. 12. 2018
Jak jsem psala minule v článku Síťovka na vánoční SWAP, tak jsem se na SWAP pokoušela uplést i rukavičky. Chvíli jsem uvažovala o „Treads, a tipless gloves patern od Victorie Anny Baker, které jsou zajímavé, vzorované a jednobarevné (chtěla jsem něco univerzálního pro každého... i pro tzv. konzervy), které mám ve frontě, že si je třeba někdy upletu. Ale nakonec jsem sáhla po lehce krajkových. A jednoduché decentní šedé vlně, kterou jsem vzala dvojitě, aby mi to rychleji přibývalo a pletenina byla hustá a teplá, když pletu tak strašně volně. 

P. S.1: Konzervou se rozumí konzervativní jedinec. ;-) A tak jsem vybrala Infinity od Shireen Nadir.

P. S.2: Protože jsem v úterý 11. 12. zapomněla návod kdovíkde, nemohla jsem celkem dlouho dobu plést, a tak nakonec rukavičky na SWAP hotové nebyly, což ani moc nevadilo, protože stejně skoro nikdo další rukavičky nedonesl. A navíc se zalíbily jedné kamarádce, která by je chtěla k Vánocům pro jinou svou kamarádku. Takže to nakonec bude všechno zlé k něčemu dobré. A musí být hotové do pondělí.
A hotovo...

Žádné komentáře:

Okomentovat