středa 4. července 2018

Pletení podle abecedy

Už přesně nevím, co mě na ten nápad přivedlo, nejspíš to byla nějaká multicachce, která chtěla, abyste měli ulovenou kešku od každého písmena abecedy. Napadlo mě, že to samé udělám s návody, které mám (nejlépe upletené), protože tím, že využívám Ravelry a především zahraniční zdroje, jsou i některá dosti neobvyklá písmenka často užívaná. Můj seznam v tuto chvíli dokončených projektů vypadá následovně (v závorce jsou uvedeny rozdělané nebo teprve plánované projekty):

A: šátek Aurikel, svetr Avion
B: čepička Baa-ble hat, šátek Baktus, ponožky Blueberry Hill v modré verzi, v zelené jsou ještě rozpletené, možná by se ještě dala zařadit vánoční čepička pro Beníka (rozdělaný mám šátek Ble, šátek Building blocks, šátek Bauble, ponožky Broken Seed Stitch a plánuji topík Buttercup ze světle modrého Holst Garnu do twinsetu s tmavě modrým Flippantem)
C: šátek Close to you, ponožky Compost Socks (rozdělaný mám šátek Citron a šátek Celtic myths a ponožky Carousel)
D: hotový je šátek Daybreak 1 (Dabreak 2 je zatím jen začatý, stejně jako šátek Dicentra, šátek Doodler a šátek Danzig, pomýšlím na šátky Durrow a Dreambird a Deep Frost, rozdělané mám ponožky Double heelix a Dither)
E: ve dvou verzích jsem si již upletla šátek Echo Flower shawl, tričko Esther a opět ve dvou verzích šátek Exploration station, jedny ponožky Elemental Socks SKA MKAL (rozdělané mám trojúhelníkové ponožky Euclid a svetr od Stephena Westa Enchanted Mesa)
F: hotovy jsou rukavičky Vlněných sester Follow your dreams a svetr Feel the Bern, (pracuji na svetříku Flippant, šátcích Flukra, Frieze shawl a Forest foliage a ponožkách Fibonacci, plánuji dva svetry od Justýny: Familiar a Fickle Heart)
G: Mám hotový šátek Glitz at the Ritz. (Mám rozdělaný šátek Golden Willow, zatím pouze v plánu: The Gameis on a Graduation socks)
H: zatím pouze rozdělané: Hermiones socks a Hunger for Rampion Pullover
CH: zatím pouze v plánu: Cherry Bomb, Cheese head, Chantella
I: zatím pouze v plánu: Izzy´s socks, Isabella, Invitation, Interpretations, Icewine mittens, In the pink, Ilusia, Ice Cream, Ikarus a hlavně Ishneich
J: V roce 2021 jsem tohle písmenko mohla odškrtnout, protože jsem upletla ponožky Jeeves. Dále zatím pouze v plánu: Janne, Jabber socks, Jemelys lagoon, Jack-in-the-web, Jasmine scarf od Purl Soho, Japanese Garden Shawl
K: Kyrönniemi, Keväthuuma, Kaarisillan päässä, Keisanin Morsian
L: hotovy mám šátky the Lonely Tree shawl, Lilia, Ley lines, Lionberry, Lothian, šátek Laurelie dokonce ve dvou verzích, ke konci se blížím s tunikou Laneway, ponožky Laurelhurst (pracuji na šátku Lace by Cassie Rose, tričku Lilium – nevím, jestli jsem právě vhodně zvolila bambus, připadá mi, že by se to mohlo dost vytahovat, Lindisfarne a Lady of Rivendell)
M: ve dvou provedeních mám hotový šátek Metalouse, jeden šátek Meadow Grass a jeden Mohair minimalist top (plánuju svetřík Mon petit gilét, ponožky Montgolfiere, Makepeace cowl a Moscow Coat)
N: hotovou mám čepičku New Simple Pleasure hat, která je opravdu potěšením, ponožky Neat Ripple Socks a jednu ponožku No-heel spiral socks
O: Hotový mám háčkovaný šátek Overcast. (S šátkem Oakenshield se trápím, protože jsem vybrala přízi, které mám málo a navíc se z ní šátek dostal do dost giga rozměrů. Šátek Organized chaos mám rozpletený od loňského léta. Ne, že by byl nějak problematický, ale tuším, že se mi nedostávala lanka s tím, jak se jeho rozměr zvětšoval.) 
P: hotovy mám ponožky Pillars a čepici Pühalepa Hat (ještě mám rozpletený šátek Piccadilly)
Q: mám v plánu: Queeny Quaternity, Quartzonite
R: hotovy mám ponožky Roosimine, Rye a Rivers of Mars (rozpletené: ponožky Rock sock a šátek Rockefeller, v plánu mám čepici Richard)
S: hotový mám šátek Swallowtail (a že to byla makačka) a návleky na ruce Spider socks (chci k nim ještě dodělat ponožky), taky mám šátek Shaelyn, Silver mist a Sunny Roses, ponožky SKA May MOCK a čepici Selbu modern a druhou Sweet Bunch
T: mám rozdělaný šátek Texture time, zatím pouze v plánu: Telluride Simple Pullover, Take It All, Trachten socken, Traueusing Roses scarf, Tote for Cause, Toodler, Thrum Mitts, Touch of Summer, Teddy Bear
U: šátek Unda, (rozdělané mám Undertow socks, pouze v plánu: Ugly duckling socks, Ulina, Unraveling rib socks)
V: svetr Vintersol mám hotov, ostatní zatím pouze v plánu: šátek Voltige, valpuri, Valancy, Vesper, Villiviini, Verdant, Volant, Valtiatar, Vigilant, Verizontal, Vasama
W: Šátek Wirbel jsem dokončila v loňském roce. Letos jsem nahodila čepici Windschief a šátek Waiting for Rain. V roce 2021 jsem dokončila ponožky Wriggle. Pokukuji ještě po Whosetracks.
X: zatím pouze v plánu: Xeranthenum, Xocks, XOX Socks, Xal plomes iventalls
Y: zatím pouze v plánu: Yolochki, Yggdrasil Knit Chart, Yarnster
Z: začatý mám Zick zack scarf, v plánu Zwillinge, Zilboorg, Zarathustra, Zebro Pillow Coven, Zoolandii, zombie viXen, Zilver

Jak jste na tom vy a vaše abeceda?

Žádné komentáře:

Okomentovat