pondělí 4. června 2018

Stephanie Etting

Stephanii najdete na Ravelry jako verybusymonkey. V květnu jsem se dala v rámci skupiny Sock Knitters Anonymous (o níž jsem psala minulé pondělí) do pletení ponožek SKA May 2018 MOCK, o nichž jsem psala zde. Stephaniin blog a ponožkové vzory můžete najít také zde, ale pozor stránka je dva roky stará. Ale je na co koukat.

Bubbly Socks (z Ravelry)
Co mě na Stephanii zaujalo? Že se naučila plést, nebo víc pustila do pletení při dělání doktorátu. Ne nadarmo se říká, že vás s druhými sbližuje, když máte něco podobného, i když se jinak vůbec neznáte. 

Dříve háčkovala a každého blízkého přítele či člena rodiny obdarovala alespoň jedním afghanem (rozuměj dekou, jinak anglicky též blanket), pletení se jí zdálo nudné, vyžadující příliš mnoho počítání. A také měla dojem, že to trvá příliš dlouho. A proč přešla z háčkování na pletení? Protože na háčkování by se musela dívat a ona se potřebovala učit.

Její návody jsou věnovány především ponožkám. Z těch, které mě zaujaly si dovolím jmenovat především následující:

  • Bubbly Socks: tyhle si upletu velice brzy (doufám), takové pseudocopánky, upletlo si je už 69 lidí,
  • Cadence Socks: lehce komplikované,
    Fall Mystery Sock (z Ravelry)
  • Fall Mystery Sock: pecičky a vrapování, už jsou taky v mojí frontě na upletení,
  • Whirligig Socks: copánky a dírky, pěkná divočina.
A pro nemilovníky ponožek jsou tu také:
A to mluvím jenom o tom, co najdete na Ravelry zdarma. Z placených vzorů mě (dle abecedy) okouzlily následující:

Geology Shawl (z Ravelry)

                  Žádné komentáře:

                  Okomentovat