pondělí 21. května 2018

Stephanie van der Linden

Už nějakou dobu jsem se nevěnovala psaní o inspirujících lidech a vlastně psaní blogu celkově. Myslím, že je na čase s tím zase pořádně začít. ;-)

Pro dnešek jsem si vybrala návrhářku Stephanii van der Linden. Na Ravelry má uvedených pouhých 64 projektů a 43 čekajících v řadě na upletení. Plést se začala učit v pěti letech od svých babiček. Ponožky začala navrhovat v roce 2006 pro časopis Socken-Kreativ-Liste. A o tom také dnešní díl je – o ponožkách. Na Ravelry má 178 vlastních návrhů ponožek, což je úctyhodné číslo. Člověk by neřekl, že jich je možno vůbec tolik odlišných vymyslet. 

A vymyslela jich krásných spoustu. Uvedu několik nejkouzelnějších, začnu těmi, které si můžete uplést zdarma, abyste se seznámili s jejím stylem a ujistili se, že dobře rozumíte jejím návodům. Mohly by se vám líbit s překříženými oky (Advent, Advent ...Scala), tak trochu gotické (Lizzy mi připomínají okna katedrály), pokud zatoužíte po něčem krajkovém, nabízí se SusannaKomet, Grün ist die Hoffnung, Esther Socks – O těch jsem uvažovala, protože mi připadají krásné a zajímavé a navíc se jmenují stejně jako tričko, které právě pletu. K dalším krajkovým patří: glamour socks, Tanz in den Mai, Honeybee Socks, Tulpen. Pokud je libo korálky, můžete se pustit do Pearls, a kdybyste chtěli nějakou ptákovinku pro děti (či sebe), mohly by se vám líbit Haifisch Rennis. A kdybyste chtěli něco s barvičkama, můžete sáhnout například po Montgolfiere, binsenkorbchen socks. První jmenované jsem si pro příští měsíc vybrala já. Příští týden se dozvíte proč. :-) Zatím prozradím jenom tolik, že se mi líbily nejvíc.


Listen to your Wanderlust (obrázek z Ravelry)
A když se podíváte na ty placené, opět nebudete vědět, které vybrat. Já se tentokrát zaměřila především na vícebarevné:
A pokud preferujete krajkové, tak já se zamilovala do leaflace. Milovníkům křížených ok by se mohl líbit Melek.

P. S.: Velká a malá písmena nejsou náhodná, přepsala jsem přesně dle autorky. Leaflace a zirkel jsou dokonce i s těmi tečkami za nimi.


Žádné komentáře:

Okomentovat