pondělí 26. března 2018

Andree Beddoe

Z Ravelry Sunflowers
Tentokrát jsem se zadívala na slunečnice Andree Beddoe, kterou na Ravelry můžete najít také jako KnitAndLive podle jejího stejnojmenného blogu, na kterém mě zaujala jenom Alma Mater Hat, pletená čepička připomínající ty, které se nosí v Americe na promoce. 

Z toho, co si chce uplést, také pokukuji po rukavičkách s pampeliškami (Wishmaker Mitts) a teď jsem si přidala i šátek s želvičkou (Turtle Beach). A z jejích vlastních výtvorů se mi líbí již zmiňovaný šátek se slunečnicemi (do konce března v akci!) Sunflowers, čepice Daisies. Sama autorka říká, že se snaží používat známé techniky novým způsobem a pokaždé nabídnout něco nového. Ačkoliv se mi tak docela nelíbí, zaujal mě například šátek sladký hrášek (Sweet Peas), protože jsem něco takového ještě neviděla. Podobně jako dračí dech (Dragon Breath), mimochodem všimli jste si, jak jsou někdy překlady názvů zajímavé a poetické?

Z Ravelry Dianthus
K mým favoritům patří Dianthus přímo v autorčině tyrkysovo-žlutém provedení. Kolem krku vypadá nádherně i Picnic s brioškami.

Žádné komentáře:

Okomentovat