pondělí 19. února 2018

Ute Nawratil

Linientreu (obrázek z Ravelry)
Ute Nawratil je Němka, která píše svůj blog http://wollke7.blogspot.cz/, bohužel v němčině. Na Ravelry ji najdete pod přezdívkou una04 a dosud publikovala 28 návodů. Jelikož jsem z ní celá pryč, troufám si říct, že jeden lepší než druhý, ale k tomu se dostaneme. 

Upletených má 174 projektů, což mi připadá jako úctyhodný výkon. A v naplánovaných jsem jí našla čtyři. Summertime Garter Stitch Top od Sybil R  a 3 in 1 od alfa knits jsem si vyhlédla taky. Pokud máte zájem o interview s ní, najdete ho zde (v angličtině).

Víte, jak se říká, že vám udělá radost, když najdete někoho, kdo je vám podobný? Tak Ute je mi ještě sympatičtější o to, že se taky pustila do výzvy – naplánovat si za rok několik projektů.


Můžete u ní objevit nejrůznější prvky pletení, například: 
  • mozaikové (viz dílo Walk like an Egyptian, Mosaic Mania, Spice Age), 
  • brioche (A Touch of Magic, Briocheoholic, Bubble TroubleFire in the SkyLet it flow), 
  • copánky (Aeronaut), 
  • krajka (Berry Pi, Feuerteufel, líbí se mi především šátek Herbarium), 
  • Prisma (obrázek z Ravelry)
  • plisovaný efekt (pokud se tomu tak opravdu správně říká, šátek Concertina).
A teď to, co si možná jednou upletu. Pořadí těch podle mě nejkrásnějších projektů:
  1. LinientreuMiluju ho! Narážím na něj všude možně. Už mám doma i návod, jak uplést ty trojúhelníčky, ale za
    Waiting for the Sun (obrázek z Ravelry)
    tím jsem se v něm nezorientovala... Podle fotek to vypadá, že se osvědčila klubka Lang Yarns Mille Colori Socks, odstín např. 16 Blue Green Brown, případně od DROPS Delight (10 Olive Rust Plum + bílá) či Lang Yarns Mille Colori Baby, odstín 75.
  2. Waiting for the Sun
  3. Prisma
  4. Frühlingshauch: velice jednoduché brioche, jedinou komplikací může být rozšiřování a lístečky
  5. Bubble Trouble
Najednou se mi nezdá, že by toho bylo tolik...

P. S.: A nejsem sama, kdo se zamiloval do Linientreu. Shadowinblack z Calgary jich už upletla (včetně změny v šálu) 16!

Žádné komentáře:

Okomentovat