sobota 20. ledna 2018

K prvním designérským pokusům

Ráno dočítám detektivku od Agathy Christie, pak chvíli předu (corespininguji ;-)) hnědou přízi od Tvořivé ovečky na tu fantastickou věc, ze které pletu Forest Foliage. A po vaření a snědení oběda a sklence bílého vína se pouštím do čtení Angeliky. Znovu od začátku. Markýza andělů 1. Hned si dělám poznámky, které názvy se mi líbí, později bych podle nich mohla vytvářet pletené výtvory, buď podle toho, k čemu mě inspirují, nebo jejich jména přiřadit nejpříhodnějším výtvorům, o nichž nebudu vědět, jak je pojmenovat. Zatím jsem sice žádný vlastní vzor nevymyslela, ale čekám, že to přijde každou chvíli. Na první už mám vybrané jméno i koupený materiál. Jenom jsem se ještě definitivně nerozhodla, jaký tvar, vzory a jejich kombinace použiju. A samozřejmě by to chtělo navrhovat za denního světla, takže teď už mám smůlu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat