čtvrtek 14. prosince 2017

Rukavičky s ptáčky

Zadání bylo jasné! Na poslední letošní pletařské setkání ve Vypáleném koťátku na Hradčanské přinést vlastnoručně upletené bezprsté (bylo to nutné?) rukavičky zabalené do neprůhledného papíru.

Kdo jedny přinese, jiné si odnese. Na Facebooku se řešilo, jestli si je budeme předávat tak, že každá obdaruje ženu sedící po její levé ruce (nebo pravé, to je jedno), která taky jedny donesla. Nebo zda je očíslujeme a budeme losovat čísílka. Pokud by si někdo náhodou vytáhl svoje, losoval by ještě jednou. Začala jsem plést z tmavě vínové a žluté Alpacy od DROPS a čím dál míň by mi vadilo, kdybych si vytáhla vlastní. 

Zatím mám trochu obavy, jestli nebudou příliš velké. Přece jen 56 ok, i když na dvojkách, se mi zdá hodně, ale jinak by se mi tam nevešel vzor ptáčků s kudrlinkami. Neptejte se mě, kde jsem ho vzala, protože to nevím. Dal by se asi zkusit vygooglit, ale já ho vyštrachala ve svých syslátech se vzory „odnikud“. žádný popis, k čemu je to vzor, nic. Jenom se mi líbil a řekla jsem si, že v těchto barvách (3969 mix a 2923 uni) bude nádherný. Doufám, že majitelce udělá radost. Teda za předpokladu, že stihnu doplést obě rukavičky.

Ještě se musím pochlubit, že jsem myslela opravdu na všechno – kdyby to byla nějaká „úchylačka“, co musí mít všechno perfektně sladěné, vzala jsem dvě klubka navíc, aby si mohla uplést čepičku či šálu k rukavíkům.
...
Nyní už mohu doplnit, že vzhledem k dalšímu pletení a jiným aktivitám jsem nestihla ani jednu rukavičku, natož obě. Takže nakonec přece jen budu jejich hrdou majitelkou. Ale nejsem sama, minimálně ještě Jana na tom byla úplně stejně. A jak jsme se shodly, měnit si je nebudeme! 

Žádné komentáře:

Okomentovat