středa 20. prosince 2017

Kočičí stopy ve sněhu

Ve Vlnice jsem si pořídila bílé klubíčko s flitry. Třpytivé hlouposti k Vánocům patří! Klubíčko se jmenuje Gabi, z 65 % ho tvoří akryl a z 35 % polyester. Na 50 gramů 70 metrů a výrobce neuvádí, kde bylo vyrobeno. Tato praktika je mi nesympatická a tipuji, že výrobce se nachází v Turecku. Na jehlice číslo osm jsem nahodila 50 ok a jala se plést šálku se vzorem kočicích tlapek. Z téhle úžasně bílé příze by opravdu vypadaly jako kočičí tlapky ve sněhu. 

Nyní – po upletených pěti centimetrech – přemýšlím, jestli je to to pravé, co chci. Místo lehké šály, bych kupříkladu mohla tento vzor (ovšem asi na menších jehlicích) použít k dokončení modrého (též akrylového) šátku z dob dřívějších. Nebo jim obohatit svetřík, či klubka využít na čepici. Jelikož jsem si koupila dvě, čítá to dohromady 140 metrů. Takhle volnou šálu bych z toho asi dala dohromady, to není problém, spíš nad tím přemýšlím kvůli praktickému využití. Mám už tolik krásných (a často i vlněných hřejivých) šátků, že další (a pouze dekorativní) se zdá být zbytečný.

Máte nějaký nápad?

Žádné komentáře:

Okomentovat