úterý 17. října 2017

Velký podzimní KAL s Angelikou, instrukce pro Spider Sock

Skoro hotová podkolenka
Před námi je další víkend, který by se dal strávit pletením Halooweenských ponožek, nebo štulpen. O svém velkém podzimním KALu už jsem psala v článcích:
Vzor používá smyčky Magic Loop, tzn. můžete plést na jedné kruhové jehlici, jak vidíte na první fotce u mně. Zde je asi důležité říci, že si pletu podkolenky a ne ponožky, protože mi bylo líto, aby malí pavoučci vycházeli na nárt a skončili v botě.

Nakonec to vypadá, že ani nebudu dělat spodek (chodidlo), prostě to budu nosit jako štulpny na ruce nebo na nohy podle chuti.

Má někdo z vás zájem o českou verzi? Ať se s tím nepřekládám zbytečně. Prosím napište mi zde do komentářů. Nebo na e-mail: ika.angel@seznam.cz
Detail velkého pavouka

2 komentáře:

  1. Krása! Nikdy bych neřekla, že se mi pavouci budou tak líbit!

    OdpovědětVymazat
  2. A počkej až budou hotoví i ti tři malincí!

    OdpovědětVymazat