pátek 6. října 2017

Velký podzimní KAL s Angelikou, úvod

Dovolte mi, abych vás pozvala ke společnému pletení podzimního KALu. Možná už mě trochu znáte z mých blogů – o tvorbě i z Angeliky bločku – a tak víte, že miluju slavnosti, oslavy a svátky. Že se ráda raduji a žádné potěšení mi není cizí. Pramálo mi záleží, jestli je Halloween z Ameriky (není!) nebo z Egypta (taky ne), podstatné pro mě je, že je to skvělý nápad a že je to událost, která rozděluje rok do menších částí a stále se je na co těšit.

K mému zklamání většina lidí vnímá podzim jako něco ošklivého, deštivého, smutného a truchlivého, a protože jsem trošku tvrdohlavá a rebelka snažím se proti tomu bojovat. Na Angeliky bločku si například můžete přečíst článek Nejkrásnější období roku – podzim. Jen ve zkratce, abych ten úvod moc neprodlužovala, můžu říct, že na podzimu je krásný zejména začátek s barevnými listy, kaštany, ze kterých můžete s dětmi stavět zvířátka (a až vás omrzí, šoupnout je ke klubíkům proti molům – poradila mi to paní z Dalinu a ta by to měla vědět :-)), můžete si koupit burčáček a vychutnávat jeho rozmanité chutě, jak postupně kvasí, udělat si svařáček nebo grog, nebo třeba teplý vaječný koňak (viděla jsem na pouti, zatím jsem neochutnala), navštívit nějakou pouť, uvařit dýňovou polévku a těšit se na blížící Halloween (o něm jsem psala zde a ještě určitě psát budu).

V rámci projektu 50x a stále poprvé jsem si pro Velký podzimní KAL s Angelikou zvolila ponožky. Zpočátku bylo jasné jenom téma – budeme plést něco Halloweenského, něco zvláštního, poťouchlého, veselého nebo strašidelného. Trošku jsem zagooglila, pohledla, prohlédla a vybrala několik věcí, které se mi líbily. Součástí tohoto KALu se můžete stát pletením čehokoliv souvisejícího s Halloweenem. Můžete tedy plést dýně, kostlivce, strašidelné muffiny, deky s dýněmi… Budu ráda, když se pochlubíte pod tímhle článkem v komentářích, nebo třeba na Facebooku zde (událost na Angeliky bloček). Hlavním projektem, ke kterému budu poskytovat podporu, a který jsem s laskavým svolením autorky přeložila, budou podkolenky s velkým pavoukem a třemi malými: 


Pokud máte chuť začít, víkend je před námi. Návod je zatím dostupný jenom v angličtině.

Žádné komentáře:

Okomentovat