pondělí 3. července 2017

Inspirace lidmi

Jak už jsem dříve předeslala, po několik pondělků jsem se věnovala lidem, kteří mě inspirovali při tvorbě, nebo na které bych si chtěla uchovat kontakt i s krátkou poznámkou, co mě na nich zaujalo. Pro přehled – vám i sobě – uvádím jejich abecední seznam podle křestního (netradičně). V závorce je uveden nick na Ravelry, příp. jinde, blog a to nejzajímavější, co od nich znám. Kliknutím na první jméno kurzívou se vždy dostanete k příslušnému mému článku, který jsem o dotyčném psala.
  • Alena (blog Štěstí v mém životě) – nejzajímavější projekt: zpracování všech zbytků klubíček do jediné deky,
  • ANKESTRiCK (fallmasche, Anke, stránky Ankestrick) – nejzajímavější projekty: svetr Nightswimming (rozdělaný v roce 2022), svetr Clam (ahoi), který je celý pletený hladce v kruhu a pak přetočen rubem ven. Asi bych ho taky mohla vyzkoušet, i když mi dost připomíná tuniku, na kterou už mám dlouho zálusk, návod i klubka. P. S.: Anke strick je v němčině Anke pleť (od slovesa stricken). Článek se připravuje.
  • Andree Beddoe – nejzajímavější projekt: šátky Sunflowers, Dianthus a Picnic.
  • Hana Báčová (Hana Paimen, hanapaimen, stránky Severské vlnění) – nejzajímavější projekt: šátek Oakenshield shawl (mám upleten a darován k Vánocům 2022), se kterým krásně ladí čepička Lonely oak hat. Inspiruje mě tím, co sama plete. Článek se připravuje.
  • Helena Auerová (Vlněné sestry společně s Katkou, stejnojmenný blog Vlněné sestry) – nejzajímavější projekt: těžko říct, jejich vlastní asi rukavičky se šipkami,
  • Irina Poludnenko – nejzajímavější projekt: svetr #26 Cropped Jacket,
  • Joji Locatelli (jojilocat, stránky Jojiknits– nejzajímavější projekt: asi Old romance. Mám upletený šátek Ley Lines a rozdělané Far Away Dreams, So close. Článek se připravuje.
  • Josh Ryks-Robinsky – nejzajímavější projekty jsou asi jeho šátky: Epicenter, Depth Charge, Ad Hoc.
  • Justyna Lorkowská Mám upletený Lothian. Nakreslila jsem ji při tématu Bulky, což je síla tloušťky příze. Obrázek najdete zdeČlánek se připravuje.
  • Kateřina Rajmicová (Vlněné sestry společně s Helenou, stejnojmenný blog Vlněné sestry)
  • Knitsonik (Felicity Ford, blog Knitsonik) – nejzajímavější projekt: kniha s návrhy vlastních vyplétaných vzorů,
  • Purl Soho: Značka Purl Soho patří Joelle Hoverson, Jennifer Hoverson a Page Marchese Norman. Většina věcí, které u nich najdete je decentních a v pastelových barvách. Tedy ne úplně můj šálek čaje. Ale přesto jsem si dokázala vybrat. Doporučuji jejich stránky, kde jsou i návody zdarma (vpravo nahoře). Už jsem podle jejich návodu pletla čepičku A New Simple Pleasures Hat (psala jsem o ní zde). 
  • Radka (Reill, na Fleru Upletusi, blog Upletusi) – nejzajímavější projekt: palčáky Easy Mittens with Thrums od Debi Wilbur, potřeba aktualizovat
  • Reny S (echeverialaui, Renate, staré stránky) – nejzajímavější projekty: Chloë Crescent či Ratoncito Pérez (vhodné pro milovníky koček) a šátek No Lo Sé. 
  • skupina Sock Knitters Anonymous na Ravelry 
  • Stephanie Etting (verybusymonkey) – nejzajímavější projekty: deka Olympic Forest Baby Blanket, šátek Scrollwork Shawl, taška Tote for a Cause (návod zdarma)
  • Stephanie van der Linden: nejzajímavější mi od ní připadá kniha s optickými klamy na ponožkách (Op-Art Socks),
  • Stephen West (stránky westknits.com) – nejzajímavější projekt: šátek Exploration station (už jsem si upletla dvakrát) nebo Doodler (mám rozpleteno). O Westovi jsem psala na tomto blogu hned několikrát, protože je opravdu crazy a fascinující osobností.
  • Šárka Mošová (Yarn Queen Prague) Článek se připravuje.
  • Tatsiana Kupryianchyk Článek se připravuje.
  • Ute Nawratil – nejzajímavější projekt: šátky: Linientreu, Waiting for the Sun, Prisma, Frühlingshauch, Bubble Trouble. Psala jsem o ní ještě zde.
  • Veera Välimäki (veera, stránky Rainknitwear– nejzajímavější projekt: tunika Breathing Space (Mám nahozeno v roce 2023.)
  • Zdenka (blog Z malé chaloupky) – nejzajímavější věc: při pletení si čte.
  • Zuzana Andělová Článek se připravuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat