čtvrtek 8. června 2017

Světový den pletení na veřejnosti 2017

V sobotu 10. června se uskuteční World Wide Knit in Public Day = Světový den pletení na veřejnosti. Vlněné sestry ho již v Brně (v Lužánkách, potřetí) dělají tradičně, letos bude konečně i v Praze. Pořádá ho Upletusi.cz (nádherné příze mimochodem) a bude se konat v Riegrových sadech od 14 do 17. Na Facebooku projevilo zájem 147 lidí a 27 přislíbilo účast. To jsem zvědavá...

Mám v plánu jít, jak jinak. Jenom si musím vzít deku, svačinu a pití. I když poblíž je nějaká hospůdka, vždycky je lepší být alespoň trochu vybaven.

Kde se co pořádá, můžete najít zde: https://www.wwkipday.com/. Oficiálně si veřejně můžete zaplést i v Pelhřimově (na Masarykově náměstí, již 2. ročník) nebo Rožnově pod Radhoštěm (v městském parku u jezírka). 

Jinak můžete veřejně a oficiálně plést skoro všude od Dánska přes Bulharsko až po Guatemalu, Uruguay či Laos.

Tak happy knitting!



So 10. 6. 2017 pokračování...
Veřejného pletení jsem se zúčastnila, Radka připravila skvělý kurzík, přišlo asi jen deset lidí, ačkoliv na Facebooku jich bylo registrovaných dvacet, ale o to víc jsme si to užily!

Přišla jsem se pochlubit se svými dvěma Laureliemi. I když Radce opravdu slušel můj malabrigácký kousek – článek o něm najdete zde, odmítla jsem ho darovat. Ale myslím, že to z její strany byl jen vtip. V pohodě si zvládne uplést stejný.

2 komentáře:

  1. Adri, byl to jen vtip, protože vím, co je to za práci! Ale povedl se ti moc! Taky bych řekla, že to bylo povedené. Komornější společnost mám vlastně radši :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Myslela jsem si to, teda je to ta lepší verze. Vlastně si ho můžeš snadno taky uplést, takže za ním není důvod smutnit. :-) Bavil mě ten kvízík, protože jsem to nečekala.

    OdpovědětVymazat