pondělí 15. května 2017

Můj druhý první šátek z malabriga

S Vlněnými sestrami jsem se pustila do pletení jejich velkého jarního KALu Laurelie od Lisy Hannes. Poprvé jsem si na to vzala dvě ze svých koupených Malabrig od nich. Tedy, vyšlo to až napodruhé, protože první kontrastní dvojici mi přítel zamítl s tím, že kontrast není dost velký. Myslím, že měl pravdu, protože ve výsledku se mi i druhá barevná kombinace zdá málo výrazná, ale z větší dálky je to lepší.

Vybrala jsem si žlutozlaté Malabrigo Sock 803 Ochre a „džínové“ Malabrigo Sock 817 Playa. O něco víc se mi líbila Helčina kombinace s odstínem 852 Persia místo Playi.

Ke dni 15. 4. 2017 bylo Laurelií na Ravelry evidováno 183 rozpletených, což je celkem málo vzhledem k tomu, že Vlněným sestrám se na její pletení přihlásilo asi 200 lidí. Jejich články  o Laurelii najdete: 

Žádné komentáře:

Okomentovat