sobota 15. dubna 2017

Pletení s Vlněnými sestrami

Opět jsem měla to štěstí, že jsem se mohla zúčastnit pletení s Vlněnými sestrami, které přijely z Brna do Prahy na jedenáctý Prague Patchwork Meeting. V pátek 31. 3. 2017 jsem za nimi přibližně na sedmou hodinu večerní vyrazila do Cafe Decada v Libni u Palmovky. Pití tam bylo skvělé, světlo příšerné až žádné, byť je holky upozorňovaly, že tam chceme plést a zda je to možné. Na můj vkus trochu hlučno, ale celkově jsem byla spokojená, protože lidi byli milí. 

Vzala jsem si s sebou rozpletený svetřík z Fabelu od DROPS, kterému jsem dole podle vzoru Ivy League Vest od Eunny Jang začala dělat spodek se třemi oky hladce jednou barvou a pak jedním okem hladce kontrastní barvou a celkem očekávatelně se mi to začalo kroutit směrem vzhůru (jak to lícový žerzej dělá). Hned jsem se tedy ptala Katky, co by mi s tím poradila dělat. Lépe je plést střídavě hladce a obrace, nyní mohu okraj ještě obháčkovat. Přesně nad tím jsem uvažovala. Pro větší ozdobnost modrou přízí a račími sloupky. Později doma jsem ovšem objevila ještě jiný nedostatek – zdá se, že přechodem na jehlice číslo 2,5, když běžně budu plést na 3, jsem si spodek zúžila natolik, že se do něj možná nevlezu. Uvidíme, až ho bude upletený větší kousek. Svetřík pak buď daruji, nebo rozstříhnu a přidělám zapínání. Po spodních relativně decentních proužcích by měly následova Vlčí máky Kaffe Fassetta, na které se už stráááášně dlouho chystám.

Na chlubení a mazlení jsem si vzala malabrigový šátek Meadow Grass, který jsem dostala jako dárek k narozeninám.

Kouzelné bylo společné focení a vzájemné ukazování velkého jarního KALu, kterým je placený návod Laurelie od Lisy Hannes.

O dřívějších společných pleteních s Vlněnými sestrami jsem psala v článcích:
P. S.: Když jsem si pořádně přečetla a přeložila návod na tu vestu, zjistila jsem, že tak se má plést jen první řada, v těch dalších už je kontrastní přízí pleteno obrace. Ach jo. Měla bych dávat víc pozor.

Žádné komentáře:

Okomentovat