pondělí 16. ledna 2017

Šátky, co mě zaujaly a které si (ne)upletu

Jedním ze zajímavých vzorů rozhodně je Rosita by DROPS Design (DROPS 139-2) pletený z jejich Lace. Zaujala mě zvláštní čtverečkovaná struktura připomínající háčkování dlouhými sloupky. Vnější krajka je na můj vkus docela nudná. Na druhou stranu by to mohlo vypadat fantasticky z příze měnící barvy. A takových jsem si v poslední době pořídila celkem dost.

Líbí se mi Stephenův Boneyard... asi trochu nuda na pletení, ale ta šedá příze kombinovaná s bílou chlupatou vypadá famózně. P. S.: Návod je zdarma zde. A myslím, že ho v češtině sdílely Vlněné sestry. Už má i verzi Boneyard 2.0. :-) Za pokus by nejspíš stál i jeho Lakedale, Arroway, ChevryEyeball Shawl nebo kruhový šátek (? deka?) Old Forge. Pravděpodobně si ovšem upletu Rockefellera, další Daybreak a Spectru, na kterou už mám koupený návod.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat