neděle 8. listopadu 2015

Alpaca párty u DROPSu

U Dropsu teď mají slevu 25 % na alpakové příze: Air, Alpaca, Alpaca Bouclé, Andes, BabyAlpaca Silk, Brushed Alpaca Silk, Cloud, Lace, Lima, Melody i Nepal. Tak jsem se hned pustila do prohlížení modelů, abych si případně něco vybrala v tomto cenově výhodnějším období. Samozřejmě je potřeba si přepočítat, kolik potřebujete klubek a jaká tudíž bude závěrečná cena, obecně platí, že čím větší projekt, tím více ušetříte a je tedy vhodné nakoupit si na něj kluba ve slevě, nebo počkat, až budou zlevněná zase někdy příště (otázkou je, kdy to bude).

Nakonec jsem se zakoukala do pěti modelů:
  • šátek Fleur de Provance 161–7 z Brushed Alpaca Silk, spotřeba 70 gramů, tzn. 3 klubíčka po 49 Kč, klubíčka už jsem si pořídila na Podzimních krajkářských trzích,
  • krátké pončo přes ramena Embrace 160–6 z Brushed Alpaca Silk, spotřeba 100 gramů, tzn. 4 klubka,
  • ozdobné pončo síťového vzoru Aira 162–24 z Alpaca Bouclé, spotřeba 150 gramů, tzn. 3 klubka.
S klubíčky od Dropsu jsem se nedávno setkala na Podzimních krajkářských trzích v Praze, kam jsem opět vyrazila. Ponča zvažuji pro jejich relativní nepraktičnost. Jsou sice krásná, ale když přes ně chcete mít kabelku, vcelku vám překáží. Pod bundu či kabát se téměř nedají nosit a podzim je vždy brzy sychravý. Navíc mám zálusk na Kid-Silk pončo 108-57, které působí romanticky.

Zjistila jsem, že si klubíčka mohu prohlédnout a osobně zakoupit v Brně nejen na Zahradní v Líšni, kde dříve Zapleteno sídlilo, ale už i na Pekařské 50, což je naproti vchodu do nemocnice.

Líbil se mi rozpletený velikánský kus pověšený na zdi, tak jsem se optala, copak že to bude a dozvěděla se, že Adventní šála. Plést každý den jiný vzorek mi připadá jako velice kreativní nápad! Ráda bych to také vyzkoušela… třeba s fair isle, ale nevím nevím, jestli se mi to podaří. Přece jenom závazek, že každý den upletete třeba pět spíš deset centimetrů je relativně velký. A proto taky přitažlivý. ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat