úterý 25. listopadu 2014

Růžový šátek

Měla jsem zrovna utrácivé období, když jsem při jedné z návštěv galanterie uviděla klubíčko Angora. Klubíčka byla vyrobena pro STOREX, Dopravná 5, 95501 Topoľčany. Návin má 500 metrů na 100 gramů a 60 % tvoří akryl a 40 % angora (Goat Hair). Doporučené jehlice jsou 3,5–4 a háček č. 4, vzorek 10 cm x 10 cm má 22 ok a 30 řádek. Příze se nemá sušit v pračce, žehlit a bělit. Prát se může na 30°C.

Je krásně měkká a ňuchňací a šátek bude nádhernej, aspoň doufám. :-)

Opět na kruhové jehlici, barvy jsou trochu jiné, protože tenhle foťák dost zkresluje, ale co se dá dělat, už se tam pomalu rýsují kosočtverce. (Barvu má spíš takovou zvláštně starorůžovou.)

Můj bude výrazně tlustší, ale aspoň bude rychleji přibývat. Navíc jsem si koupila jen jedno klubíčko, tak s ním musím vystačit. A kdyby ne, doplním ho bílým okrajem, nebo šedým, protože jsem neodolala a koupila si ještě šedé klubíčko stejné značky.

A návod? Na DROPS zdarma.

P. S.: Ráda bych šátek měla do Vánoc, ale tenhle termín jsem si stanovila i u spousty dalších věcí.

Žádné komentáře:

Okomentovat