pondělí 3. listopadu 2014

Lak na nehty k vašim očním stínům

Jednou jsem na webu našla návod, jak si vyrobit lak na nehty. Hned mě to zaujalo a říkala jsem si, co na to asi tak budu potřebovat. Ale bylo to tak trapný, že jsem byla zklamaná. 

I tak jsem se to ale rozhodla vyzkoušet. Potřebujete bezbarvý lak na nehty a oční stíny ve vaší oblíbené barvě, ideálně ty, kterými se hodláte líčit následující týden nebo těch pár dní, po které vám lak na nehtech vydrží.

Do misky nebo na nějaké plastové víčko si nadrobte trošku očních stínů – párátkem je rozmíchejte, aby tam nebyly hrudky – a kápněte lak na nehty. Párátkem znovu zamíchejte, abyste získali krásnou barvu a nyní můžete nanášet na nehty. Troufám si říct, že můj první pokus dopadl dobře. ;-)

Výhoda je jasná – za trošku práce získáte dokonale ladící lak s vašimi očními stíny. Za cenu stínů pak máte zároveň lak na nehty, který použijete třeba jen jednou. Navíc to může být dobrý způsob jak využít oční stíny, jejichž barva se vám nelíbí – samozřejmě, pokud se vám bude líbit na nehtech. A konečně – na dovolenou nebo pracovní pobyt si můžete brát méně věcí a budete klidně každý den jiná.

P. S.: Nedovedu posoudit, ale myslím, že trvanlivost takovéhoto laku na nehtech je poněkud kratší, ale i tak mi vydržely dlouho. A jako bonus se krásně loupaly, takže odlakování šlo velice snadno, pokud si dobře vzpomínám.

Žádné komentáře:

Okomentovat