čtvrtek 2. října 2014

Těšte se na...

Při mytí nádobí jsem dnes přemýšlela, co ze své dřívější tvorby bych chtěla vyfotit a uveřejnit na těchto stránkách. Napadlo mě, že by se vám mohlo líbit oblečení, které jsem na přání uháčkovala pro plyšového mravence jedné známé, moje první dvě olejomalby a konvička s oranžovými květy, která bude brzy ladit s čerstvě spadaným listím. Teda u nás už padá. Jen není správně oranžové :-)

Nechtělo se mi odcházet od práce, tak jsem si to pořád opakovala, abych ani na jednu věc nezapomněla, a pak jsem si řekla, že mi postačí zapamatovat si počáteční písmena, na zbytek si snad pak vzpomenu. M jako mravence, O jako olejomalba (obraz) a K jako konvička... dohromady je to MOK. Přišlo mi to tak vtipné, že jsem si to do paměti uložila velice jednoduše, ačkoliv mě napadaly další a další věci, které bych ráda uveřejnila. ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat