pondělí 6. října 2014

Manga kalendář

Jedna moje kamarádka je příznivcem anime a já se proto rozhodla, že se naučím kreslit mangu. Chtěla jsem jí darovat manga kalendář na příští rok... jenže... než jsem se vůbec pustila do kreslení, změnila práci a já pak taky. A už jsme se celou věčnost neviděly, ani si moc nepíšeme... samozřejmě bych to pořád uskutečnila ráda, protože si představuju, jak moc by se jí to asi líbilo. – Teda snad. Pokud by moje obrázky aspoň trochu vypadaly tak, jak mají. 

A tak, abych se to neučila docela nadarmo, pro případ, že se mi už třeba neozve, a když už jsem si o tom koupila dvě knihy, napadlo mě, že by se takový vlastnoručně kreslený originální anime kalendář mohl líbit i někomu z vás mých čtenářů, a tak jsem ho taky zařadila do letní soutěže 2014.
A vzhledem ke kvalitě fotografií se nejspíš můžete těšit, že budete mít jediný originál, vlastně to budete mít určitě, ale že možná nebude ani okopírovaná kopie, i když některé obrázky bych si taky určitě ráda nechala, alespoň v kopii pro vzpomínku.

Žádné komentáře:

Okomentovat