čtvrtek 18. září 2014

Výroba chlastu

Jak už to tak u mě bývá, vyhlédnu si vždy nějaké téma a nadšeně se do něj pustím. Dříve nebo později se ho stejně rychle vzdám. Občas mi některá zůstávají na dlouhou dobu, nebo se k nim opakovaně vracím.

K těm, které upadají v zapomnění, patří kulinářské pokusy. Asi se to ani nedá jinak nazvat. Na konci léta 2014 jsem začala experiment s alkoholem. Před létem jsem si vyrobila pampeliškový likér, který mě svou chutí příliš nenadchl možná to chtělo více cukru. A pak přišly na řadu pokusy s vodkou. 

Nakládla jsem do ní skoro všechno, co mi přišlo pod ruku. Vanilkou a goji počínaje, přes loukom a chilli papričky až po pecky ze švestek. Všechny tychle moje srandy najdete na mém blogu o vaření. Některé se tam objeví až prvního října... tak příjemné čekání!

Žádné komentáře:

Okomentovat